Prijava

Otkrijte Hrvatsku kroz jedinstveni projekt „Tjedan odmora vrijedan“

Otkrijte Hrvatsku kroz jedinstveni projekt „Tjedan odmora vrijedan“

“Tjedan odmora vrijedan” projekt pokrenut od strane Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice kreće od danas, 16. listopada i traje 10 dana, odnosno do 25. listopada.

Riječ je o prvoj takvoj akciji u Hrvatskoj s popustima većim od 50 posto za gotovo 400 turističkih i drugih raznih povezanih usluga i ponuda. Sve ponude i ponuditelji u sklopu te akcije mogu se pogledati na portalu tjedanodmoravrijedan.hr, a kako su zajednički izvijestili u četvrtak iz Ministarstva turizma i sporta (MINTS) te Hrvatske turističke zajednice (HTZ), zadovoljni su odazivom ponuditelja i brojem potvrđenih rezervacija turista, kao i time što ta akcija, unatoč svim okolnostima, ipak kreće.

“Veseli me što smo pokrenuli ovaj potpuno novi projekt upravo u doba krize, u danima kada nam je svima potreban odmak od vijesti i uživanje u prirodi. Nadam se da će “Tjedan” pobuditi u svima optimizam i volju za boljim upoznavanjem cijele Hrvatske te da će mnogi uživati u čarima posezone na velikom broju destinacija, uz brojne pogodnosti”, poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

Ocijenila je i da se takvim projektima otvara put i promiču ponude i usluge turističkih subjekata, malih poduzetnika, OPG-ova, poljoprivrednika, ugostitelja, obrtnika i drugih vrijednih ljudi koji su i temelj uspjeha hrvatskog turizma, a sigurna je i, kako dodaje, “da će ovaj tjedan biti prvi od mnogih”.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić istaknuo je pak da bez odličnog odaziva brojnih pružatelja usluga u turizmu i drugih Tjedan ne bi bio moguć, te da ga raduju informacije kako su mnogi turistički subjekti već rasprodali ponude i usluge.

“Pozivam što više domaćih turista da iskoriste ovu priliku i otkrivaju Hrvatsku uz znatno povoljnije cijene, naravno pridržavajući se svih propisanih epidemioloških mjera. Zadovoljni smo što smo unatoč zahtjevnom trenutku pokrenuli ovaj projekt koji će se nastaviti i u idućim godinama”, poručio je Staničić.

Cilj tog projekta je povećanje turističkog prometa u pred i posezoni i daljnji razvoj domaćeg turizma, u čemu s popustima sudjeluju i gotovo svi nacionalni i parkovi prirode, brojni mali i veliki hoteli, privatni smještaj, OPG-ovi, prijevoznici, putničke agencije, ugostiteljski objekti kulturne ustanove i drugi. (Hina)

Photo: Goran Stanzl/PIXSELL

 

Related Posts