Prijava

FAQ

  1. Što je GET ME?

Web stranica GET ME je inovativna web platforma kojoj je u cilju postati centralno mjesto informiranja javnosti o kulturno – zabavnim događanjima u Hrvatskoj te jedinstveno mjesto za povezivanje izvođača sa dionicima u gospodarstvu, turizmu  i kulturno – umjetničkoj djelatnosti.

Digitalna revolucija osim što briše granice i udaljenosti između radnog mjesta, mjesta odmora i doma generator je  budućeg rasta, a što ovu web platformu transformira u jednu od neizostavnih web platformi u ovoj domeni na našem tržištu.

  1. Kome je GET ME platforma namijenjena?

GET ME spaja ponudu i potražnju na kulturno – umjetičkom tržištu te je s jedne strane namijenjena izvođačima i njihovim managerima dok se s druge strane nalaze njihovi naručitelji poput hotelskih kuća, jedinica lokalne i regionalne samouprave, ugostiteljskih objekata i klubova, agencija, organizatora vjenčanja i ostalih evenata te drugih pravnih  fizičkih osoba.

Putem GET ME platforme  izvođači i menadžeri mogu samostalno voditi vlastiti profil, budući se na jednom mjestu nalaze sve relevatne informacije, Izvođač sam može ažurirati profil, dodavati fotografije, videa, uređivati raspored, datume nastupa i zauzeće i sl.

Također, platforma je namjenjena informiranju građana i posjetitelja o glazbeno – umjetničkim događanjima u Hrvatskoj.

  1. Što GET ME nudi?

GET ME je digitalna platforma koja istovremeno nudi mogućnost rezervacije izvođača za željeni događaj, pregled novosti na hrvatskoj glazbeno – kulturnoj sceni te opis događanja koja se odvijaju u Hrvatskoj, uz mogućnost kupnje ulaznica za želejni događaj (opcionalno).

  1. Koje područje pokriva?

GET ME pokriva područje Republike Hrvatske.

  1. Moram li biti registriran da bih koristio web stranicu GET ME?

Registracija nije potrebna za pretraživanje novosti i događanja putem stranice GET ME. Uspostava kontakta i rezervacija izvođača moguća je isključivo putem registracije.

  1. Postoji li minimalna starost za prijavu u sustav?
    U sustav se mogu prijaviti samo punoljetne osobe.
  2. Da li se registriranje u sustav naplaćuje?

Registriranje u sustav i odabir ,,Osnovnog” paketa se ne naplaćuje. Odabir ”Proširenog” i ”Pro” paketa se naplaćuje prema trenutno važećem cjeniku.

  1. Može li se i kako kupiti ulaznica za koncert objavljen na vašoj stranici?
    Izborom željenog događaja naići ćete na ikonu „kupi ulaznicu“(ovisno o prodajnom sustavu  i organizatoru događaja).
  1. Na koji način stvoriti svoj profil kao izvođač?

U izborniku „Add listing“  ponuđena su tri paketa mogućnosti  oglašavanja. Osnovni, Prošireni i Pro. Nakon odabira željenog paketa izborom ikone „Pošalji objavu“, otvora se obrazac za prijavu koji morate ispuniti sa željenim podacima.

  1. Na koji način postaviti recenziju izvođača?

Ukoliko ste koristili uslugu „Bookiraj izvođača“, po završetku događaja sustav daje opciju  ostavljanja recenzije na profilu izvođača.

  1. Mogu li se izvođači pretraživati po cijeni?

Da, ukoliko je izvođač naveo cijenu. U suprotnom, morate kontaktirati izvođača odnosno menadžera.

  1. Na koji način kontaktirati izvođača ili managera?
    Kontaktiranje izvođača moguće je slanjem upita za rezervaciju koji se po autorizaciji sustava proslijeđuje izvođaču ili menadžeru, ovisno o izboru samog izvođača.
  1. Može li naručitelj  otkazati nastup izvođača?

Otkazivanje rezervacije/nastupa  i uvjeti istog definirano je temeljem Ugovora o poslovnoj suradnji između Naručitelja i Izvođača.

  1. Gdje mogu pratiti status svojih bookinga?

Status bookinga možete pratiti izborom ikone osnovnog izbornika – u sekciji „bookings“ . Booking statusi podjeljeni su u „Pending, Active i Cancelled“.Pending – booking koji čeka na potvrdu organizatora/izvođača,
Approved –
booking koji je potvrđen sa obje strane ili
Cancelled –
booking koji je odgođen/otkazan

  1. Kako pronaći dostupnog izvođača za vaš događaj?
    Na početnoj stranici u sekciji „pronađi“ upišite i označite željene kriterije- što tražite, u kojoj kategoriji i na kojoj lokaciji.
    Pritiskom na tipku „traži“ prikazat će se svi dostupni izvođači prema unesenim kriterijima.
  1. Kako započeti sa korištenjem digitalne platforme GETME?

Ukoliko ste IZVOĐAČ potrebno je napraviti korisnički račun sa Vašim osobnim podacima, biografijom, fotografijama te drugim informacijama kojima se želite predstaviti (Facebook, Instagram, Youtube, Twitter..).
Ukoliko ste NARUČITELJ potrebno je napraviti korisnički račun sa Vašim osobnim podacima.

  1. Mogu li nakon registracije izmijeniti svoje podatke?

U svakom trenutku možete izmijeniti svoje podatke. Ukoliko želite dodati novi sadržaj, fotografije, videozapise i slično, moći ćete to uvijek učiniti administriranjem vlastitog korisničkog računa.

  1. Kada će moj korisnički račun biti dostupan na stranici?

Vaš korisnički račun će biti dostupan na stranici nakon što prođe autentifikaciju od strane administratora.

  1. Što ako ne želim svoje privatne informacije prikazati na GETME?

Poštujemo vašu privatnost i prikazujemo samo one osobne podatke koje nam dostavite.

  1. Mogu li povezati GETME korisnički račun sa društvenim mrežama?

Na Vašem profilu možete ispuniti listu poveznica na Vaše društvene mreže;
Twitter,Facebook, LinkedIN, Instagram, YouTube, WhatsApp, Skype.

  1. Imam tehničkih problema sa GETME. Kako Vas mogu kontaktirati?
    Ukoliko imate tehičkih problema sa stranicom, kontaktirajte nas na e-mail podrška@getme.hr
  2. Imam mišljenje ili prijedlog za razvoj GETME aplikacije.
    Unaprijed smo zahvalni na svim mišljenjima i prijedlozima te Vas ljubazno molimo da nam ih dostavite na e-mail info@getme.com.