Ljepote Hrvatske kulturne i prirodne baštine na staklenkama Nutelle

“Može li Nutella biti još više jedinstvena? – pisalo je u oglasu kampanje agencije Ogilvy & Mather prilikom lansiranja sedam milijuna različitih dizajna za staklenke Nutelle, pakiranih kao limitirano izdanje i rasprodanih u roku od samo mjesec dana.

Bilo je to unazad nekoliko godina, kada su marketinški stručnjaci Nutelli odlučili implementirati jedinstvenost kroz ambalažu navodeći pritom da je svaka staklenka Nutelle jedinstvena kao “umjetničko djelo”.

Photo: Borna Filic/PIXSELL

Nutella ima novu specijalnu ediciju pod nazivom “Volim te Hrvatska”, u kojoj staklenke ovog popularnog namaza donose  deset motiva iz raznih dijelova Hrvatske – od nepreglednih polja zelene Baranje, prekrasnog Jadranskog mora, čarobnih Dalmatinskih otoka, piroteskne Savičente, veličanstvenog Dubrovnika.

Limitirano izdanje prikazuje bogatstva Hrvatske kroz objektiv nagrađivanog fotografa Ive Pervana, koji u svom dugogodišnjem radu kao kulisu vrlo često bira upravo bogatu hrvatsku prirodnu i kulturnu baštinu.

Photo: Borna Filic/PIXSELL, morosinigrimanicastle IG