U Dubrovniku se od 23.do 27. listopada snima jedna od najuspješnijih američkih turističkih emisija “The Travel Detective” s poznatim i nagrađivanim istraživačkim novinarom Peterom Greenbergom, što doprinosi promociji i Dubrovnika i Hrvatske, poručili su u ponedjeljak iz HTZ-a. Snimanje emisije rezultat je suradnje Hrvatske turističke zajednica i Turističke zajednice grada Dubrovnika s američkim TV kanalom PBS, na kojem se emisija i prikazuje. PBS je poznata američka televizija koja uz nacionalni ima i 300 lokalnih TV programa koje svakodnevno prati gotovo 70 milijuna gledatelja. Osim toga, njihovu web stranicu mjesečno posjećuje više od 15 milijuna korisnika.
Peter Greenberg višestruki je dobitnik nagrade Emmy, glavni urednik CBS Travela te veliki svjetski putnik, koji je 2018. u sklopu europskog festivala turizma i strategije sudjelovao na međunarodnoj konferenciji “Kružna putovanja i gradovi-prilike i izazovi” u Dubrovniku .
Osim televizijske emisije, “putnički istraživač” Greenberg će tijekom boravka u Dubrovniku snimati i radijske emisije za CBS radio mrežu, koja ima više od tisuću stanica u SAD-u, a u tim emisijama Greenberg će sa sugovornicima sudjelovati i u brojnim aktivnostima te obraditi razne teme iz povijesti, kulture, umjetnosti i gastronomije.
Prilikom obilaska grada posjetiti će brojen atrakcije u Dubrovniku, poput gradskih Zidina, najstariju karantenu Lazarete, otok Lokrum, ali i poluotok Pelješac, gdje će kušati poznata vina i malostonske kamenice.
Njegov posjet komentirali su i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac te direktor HTZ-a Kristjan Staničič, naglasivši važnost takvih projekata za vidljivost i promociju Hrvatske u ovom pandemijskom vremenu.
“Ciljana promocija Hrvatske i Dubrovnika kao atraktivne i sigurne turističke destinacije u ovim je tržišnim okolnostima iznimno važna i siguran sam da će efekti snimljene emisije biti višestruko pozitivni”, ocijenio je Staničić.
Podsjećajući da su hrvatske prirodne ljepote česta scenografija filmskim blockbusterima, serijama i reality showovima, ministrica Brnjac je naglasila i da se promocija i prepoznatljivost Hrvatske postiže i kreativnim turističkim uslugama koje uključuju obilazak lokacija snimanja, izrade autentičnih suvenira ili storytellinga.
“Time razvijamo i novi turistički proizvod, i uvjereni smo da će povijesna, kulturna i gastronomska ponuda Dubrovnika u najboljem svjetlu prikazati Hrvatsku u toj, jednoj od najuspješnijih američkih turističkih emisija”, poručila je Brnjac. (Hina)
Izvor fotografije: Pixsell